etapy
|
CO NALEŻY ZROBIĆ
|
TERMINY
|
KTO
|
I
|
1.
Wskazanie
koordynatora - lidera odpowiedzialnego za kontakty z nauczycielem –
kogoś, kto np. będzie kontaktował się e-mailem
2.
Rozeznanie,
z kim będą przeprowadzane wywiady, co można znaleźć w rodzinnych albumach,
jakie są pamiątki.
3.
Przeprowadzenie
wywiadów wg *kwestionariusza np. podczas świat
4.
Przyjęcie
kontraktu przez grupę: jak będzie pracowała, ile konsultacji z nauczycielem,
gdzie spotkania, kiedy „punkty kontrolne”
|
16 – 23 marca
|
grupy
|
II
|
1.
Zebranie
śladów, czyli pamiątek
2.
Sfotografowanie
zabawek lub zeskanowanie zdjęć.
3.
Zebranie
całości materiałów
4.
Konsultacje
z nauczycielem zgodnie z ustaleniami
5.
Samoocena
+ ocena jakości pracy
|
23 marca –
6 kwietnia
|
wg
podziału
lider kontaktuje się z nauczycielem
grupy + oceny cząstkowe nauczyciel
|
III
|
1.
Przekazanie
liderowi zgromadzonych materiałów (zgodnie z ustaleniami, co do rodzaju
i wielkości czcionki, formy itp.)
2.
Przygotowanie
prezentacji multimedialnej/filmu jeśli grupa tak zdecyduje
|
6 – 20 kwietnia
|
wg
przydziału + nauczyciel
|
HARMONOGRAM
Pracujecie od 16 marca do 20 kwietnia.
Subskrybuj:
Posty (Atom)