HARMONOGRAM

Pracujecie od 16 marca do 20 kwietnia.

etapy
CO NALEŻY ZROBIĆ
TERMINY

KTO

I

1.    Wskazanie koordynatora - lidera odpowiedzialnego za kontakty z nauczycielem  – kogoś, kto np. będzie kontaktował się e-mailem
2.    Rozeznanie, z kim będą przeprowadzane wywiady, co można znaleźć w rodzinnych albumach, jakie są pamiątki.
3.    Przeprowadzenie wywiadów wg *kwestionariusza np. podczas świat
4.    Przyjęcie kontraktu przez grupę: jak będzie pracowała, ile konsultacji z nauczycielem, gdzie spotkania, kiedy „punkty kontrolne”
5.    Określenie potrzeb i przewidywanych trudności

Propozycja *kwestionariusza - wywiadu tu


16 – 23 marca

grupy
II

1.       Zebranie śladów, czyli pamiątek
2.       Sfotografowanie zabawek lub zeskanowanie zdjęć.
3.       Zebranie całości materiałów
4.       Konsultacje z nauczycielem zgodnie z ustaleniami
5.       Samoocena + ocena jakości pracy



23 marca – 6 kwietnia

wg podziału
 lider kontaktuje się z nauczycielem
 grupy + oceny cząstkowe nauczyciel

III

1.       Przekazanie liderowi zgromadzonych materiałów (zgodnie z ustaleniami, co do rodzaju i wielkości czcionki, formy itp.)
2.       Przygotowanie prezentacji multimedialnej/filmu jeśli grupa tak zdecyduje


6 – 20 kwietnia

wg przydziału + nauczyciel